Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Prachtige Bully Pitbull
Moderator: moderatorteam
- Leanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita
- Aantal honden: 1
-
Luna87
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
- Aantal honden: 2
Re: Prachtige Bully Pitbull
Ik ben bloedserieus.JYBD schreef:En dat zeg je over je eigen hond?Inez87 schreef:Dat het de naam 'hond' nog mag hebben![]()
Edit; ik vind mijn hond al een misbaksel, maar het lijkt tenminste nog ergens op.
Of is het een grapje,....?

-
Luna87
- Zeer actief
- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
Ik heb er laatst 2 zien lopen bij ons in winkelstraat.
Zo'n typische baas erachter met zijn vrouw/vriendin? en de kinderwagen.
1 reu, met als halsband eentje van een cm of 8 en als riem geschakelde ketting en dat waren echt grote schakels
en het teefje was beduidend kleiner, maar had ook zo'n zieke halsband om met spike's
Ik hoorde ze overigens al van verre aankomen, ze maakte namelijk het zelfde geluid als de engels bul. Het was een graad of 20 met een zacht zonnetje, en je hoorde ze zagen
Zo'n typische baas erachter met zijn vrouw/vriendin? en de kinderwagen.
1 reu, met als halsband eentje van een cm of 8 en als riem geschakelde ketting en dat waren echt grote schakels
en het teefje was beduidend kleiner, maar had ook zo'n zieke halsband om met spike's
Ik hoorde ze overigens al van verre aankomen, ze maakte namelijk het zelfde geluid als de engels bul. Het was een graad of 20 met een zacht zonnetje, en je hoorde ze zagen

- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
- Aantal honden: 3
-
Agostini
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herders, Mechelse Herder
- Aantal honden: 5
1ste keus pup kost daar 3500€dagmar88 schreef: http://dieren.marktplaats.nl/honden-jac ... elsey.html
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Krijg je er ook zeker zo'n halsband bij met 10cm spikes erop voor dat geld. Of zou 10cm tekort zijn?
Je hebt tenslotte aardig wat te compenseren.
Kan daar echt m'n met boerenverstand NIET bij, dat je dat mooi vind.
Je hebt tenslotte aardig wat te compenseren.
Kan daar echt m'n met boerenverstand NIET bij, dat je dat mooi vind.
- JYBD
- Zeer actief
Tja,.......Inez87 schreef:Ik ben bloedserieus.JYBD schreef:En dat zeg je over je eigen hond?Inez87 schreef:Dat het de naam 'hond' nog mag hebben![]()
Edit; ik vind mijn hond al een misbaksel, maar het lijkt tenminste nog ergens op.
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.

-
Floortje
- Zeer actief
Dat ben ik met je eens.Inez87 schreef:Ik ben bloedserieus.JYBD schreef:En dat zeg je over je eigen hond?Inez87 schreef:Dat het de naam 'hond' nog mag hebben![]()
Ik zeg ook altijd dat bij m'n eigen hond echt de grens ligt.
Ik heb een vrij atletisch gebouwde bull terrier (48 cm/22 kg) maar als hij jeuk aan z'n gat heeft dan moet hij toch vrij vreemde capriolen uithalen om te krabben. Best een beetje zielig eigenlijk.
Bij de honden uit dit topic vraag ik me af of ze überhaupt wel fatsoenlijk kunnen poepen en plassen.
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Ik zeg ook over mn eigen hond dat ik 'm niet bepaald knap vind. Maar daarom ben ik nog wel gek met 'mJYBD schreef:Tja,.......Inez87 schreef:Ik ben bloedserieus.JYBD schreef: En dat zeg je over je eigen hond?
-
Mojuan
- Zeer actief
Ik ga er ook maar 1tje halen denk ik http://link.marktplaats.nl/578331198
Net zo lief en knuffelig als een gezonde Stafford/Pitbull, maar kan geen hond te pakken krijgen omdat hij dan al bekaf is.
Lekker rustig!!
Net zo lief en knuffelig als een gezonde Stafford/Pitbull, maar kan geen hond te pakken krijgen omdat hij dan al bekaf is.
Lekker rustig!!

- dagmar88
- Zeer actief
Machie schreef:Ik zeg ook over mn eigen hond dat ik 'm niet bepaald knap vind. Maar daarom ben ik nog wel gek met 'mJYBD schreef:Tja,.......Inez87 schreef:Ik ben bloedserieus.JYBD schreef: En dat zeg je over je eigen hond?
Mijn hond zit wel aardig in elkaar, maar is ook oerlelijk
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Nou een bull terrier neem je toch ook niet om de mooie kop 
-
Mojuan
- Zeer actief
Sorry, maar ik vind die kop juist prachtig... het is dat ik weet dat het niet normaal is, en dat het echt niet zo hoort te zijn.Valerie schreef:Nou een bull terrier neem je toch ook niet om de mooie kop
Maar al vanaf dat ik als kind voor het eerst een Bull Terriër zag was ik idolaat van de vorm van die kop.
Ik zou alleen nooit voor het ras kiezen omdat ik heel goed weet dat het inderdaad op het randje zit, en niet bepaald gezond van bouw is.
Toch heb ik er een zwak voor

- dagmar88
- Zeer actief
Echt? Dat hoofd vind ik nog het mooiste aan de hele hond, zolang het niet te isValerie schreef:Nou een bull terrier neem je toch ook niet om de mooie kop
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Ik heb er ook een zwak voor maar niet omdat ik ze zo mooi vind. Eerder vermakelijk
ik snap ook niet waarom je zoiets niet over je eigen hond mag zeggen.
Ik heb nog nooit zoveel mensen meegemaakt die mijn hond uitlachte als toen ik met mijn bull terrier liep. En terecht
Ik heb nog nooit zoveel mensen meegemaakt die mijn hond uitlachte als toen ik met mijn bull terrier liep. En terecht
- dagmar88
- Zeer actief
Valerie schreef:Ik heb er ook een zwak voor maar niet omdat ik ze zo mooi vind. Eerder vermakelijkik snap ook niet waarom je zoiets niet over je eigen hond mag zeggen.
Jody kwam hier laatst even binnen en het eerste wat ze zei was 'dat beest heeft humor'
- Limanade
- Zeer actief
Sinds ik een bullterrier heb vind ik andere honden maar raar.. Met die rare knik in hun neusValerie schreef:Nou een bull terrier neem je toch ook niet om de mooie kop

Wil je vlinders in je buik? Prop een rups in je reet!
-
Luna87
- Zeer actief
Precies. Ik vind het maar niets dat Luna zichzelf niet schoon kan houden als ze loops is terwijl ze dat echt wel wil. Dus nee, als een hond dat niet kan dan is er in mijn ogen toch iets niet helemaal in orde.Floortje schreef:Dat ben ik met je eens.Inez87 schreef:Ik ben bloedserieus.JYBD schreef:En dat zeg je over je eigen hond?Inez87 schreef:Dat het de naam 'hond' nog mag hebben![]()
Ik zeg ook altijd dat bij m'n eigen hond echt de grens ligt.
Ik heb een vrij atletisch gebouwde bull terrier (48 cm/22 kg) maar als hij jeuk aan z'n gat heeft dan moet hij toch vrij vreemde capriolen uithalen om te krabben. Best een beetje zielig eigenlijk.
Bij de honden uit dit topic vraag ik me af of ze überhaupt wel fatsoenlijk kunnen poepen en plassen.

-
Luna87
- Zeer actief
Nou zeg, dat kan tochJYBD schreef:Tja,.......Inez87 schreef:Ik ben bloedserieus.JYBD schreef:En dat zeg je over je eigen hond?Inez87 schreef:Dat het de naam 'hond' nog mag hebben![]()

- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Nanna schreef:Het zijn ook altijd de sociaal gemankeerde tokken die met dat type hond lopen.Daisy@ schreef: Kan daar echt m'n met boerenverstand NIET bij, dat je dat mooi vind.
Een normaal mens heeft dat helemaal niet nodig![]()
Heeft dus meer te maken met "kijk mij eens" dan met "dit soort hond vind ik leuk"
Ben het ook vaak niet met je eens, maar in dit geval wel. Ik hou zeker wel van het type honden wat groot, en breed is. Type klapkaak zeg maar
Al hoeft het niet altijd zo te zijn. Indy is tenger, echt niet groot, maar wel gespierd. En ik vind ook dát prachtig.
- vania
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 dogo Canario's, 1 boxer x rottweiler, 1 groenendaeler
- Aantal honden: 4
- Leanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita
Ik kwam hem stomtoevallig tegen...en moest meteen aan dit topic denken hahavania schreef: daar heb ik heel het weekend achter zitten zoeken op FB

-
Theraposa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog kruising , Chinese naakthond , Am bully en een APBT .
- Contacteer:
Ik vind het zelf ook niet mooi maar ik vroeg me nou af wat jullie dan vinden van de Engelse bulldog? die heeft namelijk ook zo'n 'platgeslagen' neus. En ik vind zelf , deze honden die ik hier zie vind ik wel een beetje op een Engelse bulldog lijken kwa uiterlijk...

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik denk dat de meeste mensen met normaal gebouwde rassen hun hond in zouden laten slapen als ie zou mankeren wat bij een EB normaal gevonden wordt. Zegt dat genoegTheraposa schreef:Ik vind het zelf ook niet mooi maar ik vroeg me nou af wat jullie dan vinden van de Engelse bulldog? die heeft namelijk ook zo'n 'platgeslagen' neus. En ik vind zelf , deze honden die ik hier zie vind ik wel een beetje op een Engelse bulldog lijken kwa uiterlijk...
-
Mojuan
- Zeer actief
De Engelse Bulldog vind ik net zo'n zielig, mismaakt, misfokt gedrocht.
En sorry dat er mensen gekwetst zijn door deze woorden, maar die honden moeten lijden onder hun lichamelijke 'ongemakken' die de mens zo 'mooi' vindt.. arme dieren.
En sorry dat er mensen gekwetst zijn door deze woorden, maar die honden moeten lijden onder hun lichamelijke 'ongemakken' die de mens zo 'mooi' vindt.. arme dieren.

- runninggirl
- Zeer actief
Inderdaad...sirene schreef:Ik denk dat de meeste mensen met normaal gebouwde rassen hun hond in zouden laten slapen als ie zou mankeren wat bij een EB normaal gevonden wordt. Zegt dat genoegTheraposa schreef:Ik vind het zelf ook niet mooi maar ik vroeg me nou af wat jullie dan vinden van de Engelse bulldog? die heeft namelijk ook zo'n 'platgeslagen' neus. En ik vind zelf , deze honden die ik hier zie vind ik wel een beetje op een Engelse bulldog lijken kwa uiterlijk...
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
De reden dat ik heb besloten om met Tsuki nooit te zullen doktoren als er iets mis is. Kijk naar dat onderschrift. Die hond is geniaal maar mijn jezus, wat een fokfout. Ik snap niet dat mensen dat met droge ogen kunnen fokken en als ik destijds beter had nagedacht had ik haar ook niet moeten nemen.
-
Mojuan
- Zeer actief
Mit,
Respect voor jou dat je dat inziet en er ook gewoon voor uitkomt.
Er zijn echt maar weinig mensen die dat kunnen.
Respect voor jou dat je dat inziet en er ook gewoon voor uitkomt.
Er zijn echt maar weinig mensen die dat kunnen.

- JYBD
- Zeer actief
Volgende hond misschien een ander ras??Inez87 schreef:Nou zeg, dat kan tochJYBD schreef:Tja,.......Inez87 schreef:Ik ben bloedserieus.JYBD schreef: En dat zeg je over je eigen hond?
Of is het een grapje,....?Ze is 1 niet knap en 2 kan ze niet eens bij haar eigen flamoes als ze loops is. Dat noem ik een misbaksel ja. Lief is ze wel, ze heeft een gouden karakter en volgens mij krijg ik nooit meer zo'n wereldhond.
Waarom kan ze in hemelsnaam niet bij haar flamoes dan als ze loops is, mijn teven konden dat altijd prima.
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.