ja een een paar smeuïge topic, ook vast wel, van dietineke schreef:Ach en dat levert vast weer wat telegraafberichtjes op en een beter salaris als wat sommige mensen hier schijnbaar verdienenS@ndr@ schreef:ach en ik wou er net 2 aanschaffen, kan ik gaan fokken, er is handel in
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Prachtige Bully Pitbull
Moderator: moderatorteam
-
S@ndr@
- Zeer actief
Re: Prachtige Bully Pitbull
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
- Aantal honden: 1
Het kan mij niet breed genoeg, als ze dan met minder goede bedoelingen op je hond afkomen, volstaat gewoon weglopen, ze kunnen dat tempo toch al niet bijhouden. 
-
tineke
Echt hoor van mij mag het verboden worden dit soort honden te fokken ,sowieso de hele pitbull/staffordfok mag van mij op de helling.S@ndr@ schreef:ja een een paar smeuïge topic, ook vast wel, van dietineke schreef:Ach en dat levert vast weer wat telegraafberichtjes op en een beter salaris als wat sommige mensen hier schijnbaar verdienenS@ndr@ schreef:ach en ik wou er net 2 aanschaffen, kan ik gaan fokken, er is handel in![]()
Niet voor de honden zelf, maar om het feit dat er gewoon echt te weinig leuke serieuze mensen voor te vinden zijn die weten wat ze doen.
Te vaak verdwijnt zo'n hond in een verkeerd milieu en daar worden ze enkel maar de dupe van.
Maar het plezier wat daar aan ontleent kan worden door sommige dat snap ik dus echt niet ,die honden hebben tenslotte ook maar een leven en als dat k$t is dan is dat k$t.
Ik zie ze dus liever minder of niet gefokt worden daarom omdat ze er zelf de dupe van worden.
Iets wat ik overigens sneu vind voor de dieren zelf want tenslotte hebben die hier niet om gevraagd.
-
S@ndr@
- Zeer actief
Amentineke schreef:Echt hoor van mij mag het verboden worden dit soort honden te fokken ,sowieso de hele pitbull/staffordfok mag van mij op de helling.S@ndr@ schreef:ja een een paar smeuïge topic, ook vast wel, van dietineke schreef:Ach en dat levert vast weer wat telegraafberichtjes op en een beter salaris als wat sommige mensen hier schijnbaar verdienenS@ndr@ schreef:ach en ik wou er net 2 aanschaffen, kan ik gaan fokken, er is handel in![]()
Niet voor de honden zelf, maar om het feit dat er gewoon echt te weinig leuke serieuze mensen voor te vinden zijn die weten wat ze doen.
Te vaak verdwijnt zo'n hond in een verkeerd milieu en daar worden ze enkel maar de dupe van.
Maar het plezier wat daar aan ontleent kan worden door sommige dat snap ik dus echt niet ,die honden hebben tenslotte ook maar een leven en als dat k$t is dan is dat k$t.
Ik zie ze dus liever minder of niet gefokt worden daarom omdat ze er zelf de dupe van worden.
Iets wat ik overigens sneu vind voor de dieren zelf want tenslotte hebben die hier niet om gevraagd.
- billy
- Erelid
Dan zoeken ze weer wat anders Tineke, ze willen extrementineke schreef:Echt hoor van mij mag het verboden worden dit soort honden te fokken ,sowieso de hele pitbull/staffordfok mag van mij op de helling.S@ndr@ schreef:ja een een paar smeuïge topic, ook vast wel, van dietineke schreef:Ach en dat levert vast weer wat telegraafberichtjes op en een beter salaris als wat sommige mensen hier schijnbaar verdienenS@ndr@ schreef:ach en ik wou er net 2 aanschaffen, kan ik gaan fokken, er is handel in![]()
-
tineke
Dan gaan ze lekker bungeejumpen zonder koordbilly schreef:Dan zoeken ze weer wat anders Tineke, ze willen extremen
Ne hoor zonder dollen ,ik kan intens medelijden hebben met dat soort honden,die stumperds kunnen er toch niets aan doen.
En wat mij betreft wordt dat aan banden gelegd en bij voorkeur op een manier dat enkel maar de echte liefhebbers overblijven,en die kiezen niet voor zo'n bullytype gok ik zomaar.
- billy
- Erelid
Dat zou pas een uitdaging zijntineke schreef:Dan gaan ze lekker bungeejumpen zonder koordbilly schreef:Dan zoeken ze weer wat anders Tineke, ze willen extremen![]()
Ne hoor zonder dollen ,ik kan intens medelijden hebben met dat soort honden,die stumperds kunnen er toch niets aan doen.
En wat mij betreft wordt dat aan banden gelegd en bij voorkeur op een manier dat enkel maar de echte liefhebbers overblijven,en die kiezen niet voor zo'n bullytype gok ik zomaar.
Ik geef je helemaal gelijk hoor, maar de groep die dit soort extreme mooi vind zoekt dan weer een ander ras, en je kan zoiets nooit voor elkaar krijgen lijkt me, helaas voor de honden hoor, ik vind het ook intriest om te zien.
-
tineke
Nou ik denk dat je met personen echt verantwoordelijk houden voor iedere schade die hun hond aanricht een eind komt.Tara schreef:Even puur uit interesse, en omdat het toch slecht weer is, maar heb je een idee hoe je dat zou kunnen bereiken?tineke schreef: En wat mij betreft wordt dat aan banden gelegd en bij voorkeur op een manier dat enkel maar de echte liefhebbers overblijven,en die kiezen niet voor zo'n bullytype gok ik zomaar.
Bijt jouw bully een hond dood of verwond hij een andere hond ga je betalen en zwaar ook.
Pak ze bij overlast maar in hun portemonnee.
En dan geen gezeur van een kale kip kun je niet plukken ,van mijn part pak je alles af wat ze hebben en wordt dat op mp verpatst,als ze het maar voelen.
En bij meerdere incidenten een houdverbod.
Kijken of het dan nog zo leuk is met Brutus de buurt te terroriseren.
-
Mojuan
- Zeer actief
Maar nu haal je dingen door elkaar.tineke schreef:Nou ik denk dat je met personen echt verantwoordelijk houden voor iedere schade die hun hond aanricht een eind komt.Tara schreef:Even puur uit interesse, en omdat het toch slecht weer is, maar heb je een idee hoe je dat zou kunnen bereiken?tineke schreef: En wat mij betreft wordt dat aan banden gelegd en bij voorkeur op een manier dat enkel maar de echte liefhebbers overblijven,en die kiezen niet voor zo'n bullytype gok ik zomaar.
Bijt jouw bully een hond dood of verwond hij een andere hond ga je betalen en zwaar ook.
En dan geen gezeur van een kale kip kun je niet plukken ,van mijn part pak je alles af wat ze hebben en wordt dat op mp verpatst,als ze het maar voelen.
Nu heb je het over agressie, en het ging volgens mij over het zielige uiterlijk en alle ellende die daarmee gepaard gaat.
Dus het verbieden van zulke extremen in rassen. Hoe ga je dat doen?

-
tineke
Daar heb je gelijk in dat zijn twee verschillende dingen.Mojuan schreef:Maar nu haal je dingen door elkaar.tineke schreef:Nou ik denk dat je met personen echt verantwoordelijk houden voor iedere schade die hun hond aanricht een eind komt.Tara schreef:Even puur uit interesse, en omdat het toch slecht weer is, maar heb je een idee hoe je dat zou kunnen bereiken?tineke schreef: En wat mij betreft wordt dat aan banden gelegd en bij voorkeur op een manier dat enkel maar de echte liefhebbers overblijven,en die kiezen niet voor zo'n bullytype gok ik zomaar.
Nu heb je het over agressie, en het ging volgens mij over het zielige uiterlijk en alle ellende die daarmee gepaard gaat.
Dus het verbieden van zulke extremen in rassen. Hoe ga je dat doen?
Dit soort extremen zou wmb dus per definitie gewoonweg verboden mogen worden.
Maar ik denk dat de echte liefhebbers niet voor zo'n extreem type gaan.
-
S@ndr@
- Zeer actief
wat doen we ze aanTara schreef:Ik denk dat de figuren die hier op kicken zichzelf toch ook heus dierenliefhebbers noemen.
Want wat is eigenlijk het verschil tussen de ghettofiguren die hier mee willen pronken, en de knuffelmamma's die hun mopshondjes truffeltjes voeren?![]()
Ze zijn hoe dan ook allebei blind voor de fysieke beperkingen van hun lievelingen.
Dus hoe creëer je bewustwording bij mensen dat ze freaks fokken, of op zijn minst in stand houden, en dat dat dus NIET okee is?
Het zou wel heel mooi zijn als je mensen er van bewust kon maken dat een hondagressieve hond helemaal niet cool is.
Dat het ongemakkelijk, gevaarlijk en onleuk is.
Maar ja, hoe bereik je dat? Je blijft altijd figuren houden die hier helemaal op kicken:
En nee, het wil er bij mij echt niet in dat je zo'n hond neemt omdat hij so lief is foor kindere.
-
tineke
De knuffelmama's bieden hun honden wellicht toch een bete leven dan dit soort ghettofiguren die het werkelijk geen hol uitmaakt of hun dier een leuk leven heeft of niet.Tara schreef:Ik denk dat de figuren die hier op kicken zichzelf toch ook heus dierenliefhebbers noemen.
Want wat is eigenlijk het verschil tussen de ghettofiguren die hier mee willen pronken, en de knuffelmamma's die hun mopshondjes truffeltjes voeren?![]()
Ze zijn hoe dan ook allebei blind voor de fysieke beperkingen van hun lievelingen.
Dus hoe creëer je bewustwording bij mensen dat ze freaks fokken, of op zijn minst in stand houden, en dat dat dus NIET okee is?
Het zou wel heel mooi zijn als je mensen er van bewust kon maken dat een hondagressieve hond helemaal niet cool is.
Dat het ongemakkelijk, gevaarlijk en onleuk is.
Ik ken zat mopjes die binnen hun beperking een goed leven leiden en waar ook, wanneer dat ophoud op humane wijze, een einde aan dat leven wordt gemaakt.
Dat zal bij dit soort honden minder voorkomen gok ik zomaar.
Die hebben vaak echt een kloteleven en dat vind ik voor de honden hoe dan ook toch zielig.
Al is mijn persoonlijke mening dat er met honden met een beperking sowieso niet gefokt moeten worden
Een hondagressieve hond die een baas treft die daar mee weet om te gaan hoeft geen gevaar te zijn.
Wij zullen hier altijd ,zolang het mogelijk is ,een fila heben rondlopen ,ook niet het meest makkelijke ras maar daar hoeft een ander geen last van te hebben ,dat is namelijk onze keuze en daarmee ook ons probleem
Maar dat een hondagressieve hond niet leuk kan zijn dat bestrijd ik ,niet voor de omgeving wellicht
-
tineke
Ik vind het allemaal niet kunnen maar als je al deze honden in opvang krijgt om te moeten herplaatsen wordt het voor de bovenste ,en daarna de onderste wel het moeilijkste om goede baasjes te vinden.Tara schreef:Maar wat is nou wezenlijk het verschil tussen dit:S@ndr@ schreef: wat doen we ze aan![]()
of dit:
of dit (tsjek neusgaten):
of dit:
of dit:
Al deze stakkers hebben een schare liefhebbende aanhangers achter zich, die allemaal vinden dat ze liefhebbers zijn.
Neemt niet weg dat wmb dit soort uitwassen echt verboden mag worden en dat het met liefhebbers weinig te maken heeft.
-
tineke
Dat denk ik ook en daarom zou ik dit soort uitwassen ook best willen verbieden.Tara schreef:Die bully pitbulls stralen gewoon testosteron uit, en dat is volgens mij ook volkomen de bedoeling.
Dan wíl je toch helemaal niet uitstralen dat ze zo lief met kinderen zijn? Je bent alleen maar die ene monsterachtige eigenschap aan het uitvergroten.
Je kiest er willens en wetens voor om met een monsterachtige hond over straat te gaan. Dat is kickuh!
Ik kan niks anders bedenken, dan dat je zo'n hond echt alleen kiest voor een aangename kriebel in het kruis.
En ik vind het allemaal prima hoor, maar ik heb liever niet dat men die aangename kriebel komt etaleren in de gebieden waar ik ook met mijn suffe, uiterst oncoole, lieve jachthonden loop.
Ik ben er echt van overtuigd dat dit soort honden vaak slecht zit maar dat vind ik hoe dan ook ,ongeacht het soort hond ,jammer voor de honden.
En ze de zwaar gepeperde rekening presenteren als het misgaat vind ik een prima begin om ze duidelijk te maken dat ze Bully onder controle ,dan wel bij zich houden.
-
snuffel11
- Zeer actief
Nanna schreef:![]()
Je generaliseert.
Er zijn écht heus normale mensen uit normale milieus die ook zo'n geval hebben hoorrrrrrr![]()
Zal heus wel, maar hier alleen Roma's die ermee 'lopen' en vermeerderen
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Prachtige Bully Pitbull
Aan de foto's te zien zijn ze met die onmogelijke lijven nog wel in staat "natuurlijk" (voorzover die stellage natuurlijk is) te dekken....
-
tineke
Ja totdat al je bling-bling wordt afgepakt zodat je boetes voldaan worden ,en je een jaartje ofwat voor niets moet dealen.Nanna schreef:Ja, ga het voorál verbieden...dat trekt van die wannabe gangsta-figuren helemaal aan als een hoop schijt dat doet bij strontvliegen.Tara schreef: Nou ja, het is een vicieus cirkeltje: het trekt ghettofiguren aan, die dat testosteronuiterlijk 'verbeteren', en blijven cultiveren, wat weer nieuwe ghettofiguren aantrekt, die ook weer... enzovoorts.
Reden genoeg om het te gaan verbieden, maar ja... Zo makkelijk is het meestal niet helaas.
Kijk mij eens de misdadiger zijnDan ben je in dat wereldje juist retecool.
Dan is het vast minder retecool.
- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
- Aantal honden: 2
Dat stokje kan ie alvast onmogelijk zelf van de grond gepakt hebben, vrees ik.Daisy@ schreef:
Dit kun je toch niet mooi vinden? Bestaat toch NIET!
Wat een gedrochten komen hier voorbij zeg, bizar!
Bezopen dit, echt..
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Beest heeft alles voor een andere groep om daar de spuit in te zetten.Maylala schreef:Dat stokje kan ie alvast onmogelijk zelf van de grond gepakt hebben, vrees ik.Daisy@ schreef:
Dit kun je toch niet mooi vinden? Bestaat toch NIET!
Wat een gedrochten komen hier voorbij zeg, bizar!
Bezopen dit, echt..
Overbouwd met een zwakke doorgezakken rug en staat vreselink op zijn poten ,zijn voorhand hangt gewoon tussen zijn poten ipv een onderdeel te vormen met de rest van zijn voorhand.
Beest hangt van losse onderdelen aan elkaar, vreselijk.
Kortom voor mij zou een pup met minder dan dit gewoon een spuitje krijgen als dit in mijn nest zou liggen.
Zie daar helemaal geen stoere hond in alleen een nog grotere mislukte mongool die roept kijk eens mensen ik zie er zo uit zoals mijn baasje denkt.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
S@ndr@
- Zeer actief
er is ook geen verschil, met wat doen we ze aan bedoel ik honden in het algemeen, als een hond niet meer kan bewegen, niet meer kan kijken, niet kan leven zonder eczeem,jeuk en smetplekken, niet meer zelfstandig kan voortplanten, laat ze dan in godsnaam maar uitstervenTara schreef:Maar wat is nou wezenlijk het verschil tussen dit:S@ndr@ schreef: wat doen we ze aan![]()
Al deze stakkers hebben een schare liefhebbende aanhangers achter zich, die allemaal vinden dat ze liefhebbers zijn.
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Prachtige Bully Pitbull
& dan kom je op FB nog meer foto's van dit soort tegen op een pagina genoemd "dog lovers", Tuurlijk.
Overigens stond deze pagina ook vol met glijbaanruggen, rimpelkoppen, tea-cups & andere "gedrochten"
Net een miskleur zeehond...

De poten kunnen t niet meer dragen???

Hier was t bijschrift "extreme, met veel hartjes"

Overigens stond deze pagina ook vol met glijbaanruggen, rimpelkoppen, tea-cups & andere "gedrochten"
Net een miskleur zeehond...

De poten kunnen t niet meer dragen???

Hier was t bijschrift "extreme, met veel hartjes"

-
tineke
bah wat afschuwelijk ,doglovers
noemt zich dat dan ook nog eens 
-
Mojuan
- Zeer actief
Die pupjes.... arme arme arme hondjes.
Ik vind het echt walgelijk hoe mensen het kunnen om zó met dieren om te gaan..
Doet echt zeer in mijn hart om dit te zien
Ik vind het echt walgelijk hoe mensen het kunnen om zó met dieren om te gaan..
Doet echt zeer in mijn hart om dit te zien

-
Safari
Als liefhebber van mopsen ben ik het wel met je eens. Ik ben niet genoeg bekend met de materie van fokbeleid ed maar de mopsen worden idd ook gedrochten. Molly is nog van het "oude"type en heeft nog wat neus maar Bommel z'n neus is nog erger dan de hond op deze foto, kijk maar bij de foto's die Twink voor mij heeft geplaatst. Als ik ook voor een pup zou gaan (maar die wil ik echt niet) dan zou ik me er beter in verdiepen want ik weet dat er fokkers in opkomst zijn die weer terug naar het "oude" type gaan. Ik zou zeker een voorkeur hebben voor een mops van zo'n fokker. Tot die tijd vang ik met liefde andermans gedrochten op.Tara schreef:Maar wat is nou wezenlijk het verschil tussen dit:S@ndr@ schreef: wat doen we ze aan![]()
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Vind ze eigenlijk net zo dom uit hun harses kijken als die opgepompte anabolen mannetjes die tegen elkaar lopen te wedstrijden wie de grootste spierballen heeft .[en het kleinste lulletje].

- Annemiek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): American Staffordshire Terriers
- Contacteer:
Die pups, vreselijk gewoon.
Gatverdamme word er gewoon naar van. Waarschijnlijk
staan er fb reacties onder dat het fantastische mooie honden zijn.
Stelletje herseloze...
Gatverdamme word er gewoon naar van. Waarschijnlijk
staan er fb reacties onder dat het fantastische mooie honden zijn.
Stelletje herseloze...

Groetjes Annemieke
- krullie
- Zeer actief
-
Mojuan
- Zeer actief
Dat is precies wat ik ook dacht toen ik haar zag hahahahaha.Nanna schreef:Die juffrouw zit aan dezelfde anabolen als haar hondcrutz schreef:![]()
Kiek die enge kuiten dan
En ze zal ook wel net zo dom uit haar ogen kijken als de hond, vandaar die zonnebril.

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Das mooi man begrijp ie da niet dan ouwerwetse troela.Nanna schreef:Die juffrouw zit aan dezelfde anabolen als haar hondcrutz schreef:![]()
Kiek die enge kuiten dan

- dancingdaydream
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Outdoor Chihuahua - Yuna, Perro Peruano Peludo - Chell
Zag er vandaag weer een op mp. Dat meisje er ook bij... http://link.marktplaats.nl/1002170247