Als ik Jesse niet snel genoeg beloon dan pakt ze zelf wel haar beloning uit mijn jaszak als ik niet oppas

slimme hond.
mrgreen we zullen door gaan smile
maar ach het is zo'n heerlijke hond. wink
Dat zijn ze inderdaad en Minoes; een volmondige JA. Er komt ooit weer een Munsterlanderpup in ons huisje. Echter voorlopig niet. Ik ben blij dat ik Jesse redelijk tot goed onder appel heb staan en daar wil ik voorlopig de eerst komende paar jaar van genieten. Dus ik denk over een jaar of 4 tot 6 dat ik weer serieus ga kijken. Vermoedelijk wel weer in het buitenland.
Voor breitensport kan je kijken op
www.hondenschooldelft.nl
Jij loopt op allerlei plaatsen waar ik eigenlijk nooit kom, behalve het Wilhelminapark daar kom ik zo af en toe nog weleens. Ik loop veel in het Ockenburgse bos en de puinduinen, bij tijd en wijlen in de UIthof en op het strand in Monster. En uiteraard de Dogtravels maar goed dat is andere koek.
En ik heb dus wel voor een Golden gekozen maar ik kan jullie uit eerste hand vertellen dat als je een Munsty hebt van 3 jaar dat die een Golden net zo gek kan maken als een Munsty. Is besmettelijk zeg maar. Sammy heeft ook flinke bananen in haar oren en heeft Munsterlander gedrag. Ze staat zelfs voor
8, godzijdank is het inderdaad tijdelijk, nu tot en met 18 juni.... Gemiddeld 3 weken per jaar. Paps en mams moeten nu eenmaal ook zo af en toe op vakantie. En tsja ik werk ook nog eens, weliswaar parttime, 26 uur, maar kan jullie verzekeren de dagen zijn momenteel te kort of te lang het is maar hoe je het bekijkt. In volgorde van ouderdom, Kelly, kruising langbenig Jack russel met een boerenfox 13 jaar, Remy, kruising labrador met een duitse staander 12 jaar, Terry kruising bastaard groenendaler met een Golden, 9 jaar, Zoekie Pekingees, niet lachen, 6 jaar, Jesse Grote Munsterlander 3 jaar, Dusty, kruising border collie stabij 2 jaar, Baloe Golden 13 maanden en Sammy, Golden zus van Baloe dus ook 13 maanden. Kortom huishouden van JAN STEEN.

Wel gezellig.
Ha Puk, we blijven volhouden en erin geloven he?!
Altijd in je hond blijven geloven, dat verdienen ze echt

en dan komt het bijna altijd allemaal dik in orde.
Groetjes,
Cindy