Natuurlijk luisteren ze allemaal goed

ze doen alleen niet altijd wat wij vragen
Wat betreft Arien en mij is het voor herhaling vatbaar. Arien vind en vond het supergezellig als er mensen bij haar langs komen. Ik kreeg al de vraag of we niet wat langer konden blijven. In een tent op haar land is allemaal prima, dus volgende zomer allemaal kamperen bij Arien

en de kinderen meehelpen bij de paarden want paardjes kan je het niet noemen.
Florine; je zit absoluut op de goede weg om Taika enigszins te laten gehoorzamen. Als je ziet wat je problemen waren en waar je in een paar maanden tijd bent gekomen

ga zo door en je krijgt echt waar een wereldhond.
Ik heb met Sammy vandaag mijn allereerste KNJV-proef gelopen en het is precies volgens verwachting gegaan. Een KNJV-C met 40 punten (van de 50) en voor de B onderdelen een 8 voor het verloren zoek en een 0 voor het markeren en een 0 voor het over water. Het eerste is Sammy gewoon zwak in en het 2e is gebrek aan ervaring. Ben pas sinds 2 weken hiermee bezig en dan kan je geen godswonderen verwachten.
Arien en ik en eventueel mijn ouders zijn van plan om ergens in november met de honden naar een dierentuin te gaan, vermoedelijk oudehands dierenpark in Rhenen. Gewoon eens kijken hoe de honden reageren op andere 'abnormale'beesten en om natuurlijk een gezellige dag te hebben. Ik neem dan alleen tante drakefestijn mee. Iemand zin om ook mee te gaan ivm het afstemmen van agenda's?
Groetjes,
Cindy